Happiness

Om jag ska vara helt vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Hoppa utav glädje eller lägga mig ner och gråta!
Jag är så lycklig över vädret och alla mina vänner men vill bara lägga mig i sängen och somna in... Jag orkar verkligen inte med att x har börjat prata med mig igen. Jag vill bara att han ska get over it! Men jag har inte hjärta att såra honom igen. Sen so uppsatsen som jag ska lämna in på söndag istället för idag. (TACK GODE GUD!!) jag orkar verkligen inte med den...

Sen förlåt för dom som jag lackade på (?!)

Hade mina "soff" leggings idag, alla säger att de liknar en soffa så... :D

Kisses<33

jag behöver också känna mig behövd ibland...


Kommentarer
Postat av: nathalie

Du är behövd.

sv: Jag vet. Visst är vi normala. :D <3333

2010-05-20 @ 19:52:08
URL: http://nathalielindskogs.blogg.se/
Postat av: Mopo

sv. no it AIIIIN'T! ;D



suuuuufffAAAAAA <3

2010-05-20 @ 22:13:05
URL: http://mopo.blogg.se/

Lämna något sött nu:

Vad heter du? :-)
Remember me?

E-postadress?

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0